Ecemli 18 hafta 6 gunluk hamileyim karnımda catlaklar olusmaya basladi kullandiginiz tavsiye ettiginiz krem var mi bana onerin simdiden tesekkur ederim 😍😊😊
Kocaeli41 Ecemli kullanmadığım krem zeytinyagi v.b kalmadı canım bosuna para harcama her türlü çatlıcaagın varsa tatloyorsun suan 33+4teyim harita gibi karnım yapcak bişey yok malesef
Greyy90 Ecemli lierac kullanıyorum 16. Haftamdan bu yana şu an 30. Haftamdayım çatlağım olmadı hiç eskiden kalma çatlaklarımda da azalma oldu tavsiye ederim
Busra9292 Ecemli ben mustela kullandım ilk doğumum da çatlak öncesi yazandan. 0 çatlağım var, kesinlikle tavsiye ederim.
Dua38 Ecemli En iyi kremleri aldım dönüşümlü kremler kullandım ve çok düzenli kullandım sonuç mu harita oldu maalesef insanın yapısıyla alakalı bazı ciltlere ne yaparsan yap çatlayacağı varsa çatlıyor 🙄 ilk başta kırmızı bir görüntü oluyor ama korkmayın sonradan beyazlıyor kırmızılıklar
Kulker Ecemli akşamları yatarken badem yağı, Kakao yağı, kayısı yağı karışımı. Gündüzleri de lierac çatlak önleyici krem 22 haftaligiz çok şükür herhangi bir yerimde çatlak oluşmadı inşallah da olmaz 🤗
Gunesinponcikannesi Ecemli bio oil kullanıyorum ben faydasını görüyorum düzenli kullanırsan eğer faydalı bi yağ çok güzel yorumlarını da oku araştır bak 😊
Alcanip Kaşıma kesinlikle ve zeytinyağı ile hindistan cevizi yağı karşıtır sür bence en doğalı bu ben 28. Haftadyım çok şükür şimdilik Bi şey yok 😇😇😇🙏🙏👼
Mickeylover Ecemli Incia çatlak bakım kremi 👍🏼 Tamamen doğal ve eczanelerde bulabilirsiniz ya da trendyolda da var. Ben memnunum çok nemli tutuyor eczacı tavsiyesiyle almıştım. Mustela çatlak bakım yağı kullanmıştım öncesinde pek memnun kalmadım açıkçası.
poyrazsmom_ Ecemli en pahalı çatlak ürününü de kullandım en basit yöntemide kullandım ama hepsi boş çatlayacağın varsa çatlıyosun 😂
Ulku6549 Ecemli Hindistan cevizi yağı kullanmanı tavsiye ederim. Bende onu kullanıyorum şu an 18 haftalığım ama herhangi bi çatlak oluşmadı. Doktor önermişti bana da.
Ozlem34 Ben 30 haftalık hamileyim 16 haftadan itibaren doktorumun önerisiyle mustela kullanmaya basladım.her gün kullanmadım 2-3 günde bir kullanıyorum.henüz hiç çatlağım olmadı.Ama bende bu durumun birazcık yapısal olduğunu düşünüyorum canım.Tabiki yinede kullanmakta fayda var.
Kocaeli41 37.haftada akşam hiç çatlagı yokken uyuyup sabah uyandığında karnı harita gibi olan cok kullanıcı yorumu okudum bu platformda ne yazıkkı bu mucize sürecin bizde bıraktığı izler olarak kalacaklar sanırım allah başka dert vermesin 🤗🤗🤗❤️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻