Zeyneb51 Hazalozan bende oraya gidiyorum da doktor nasıl diye birde soğuk ne kadar biliyomusunuz diye benim ilk doğum zor olduğu için ikinciyi istekle sezeryan yapan yerde doğum yapmak istiyorum
Fatma-cnr06 Hazalozan Canım. Bır sey sormak ıstıyorum. Bende oraya gıtmek ıstıyorum ama. 4 d ultrason ıcın gıtmek ıstıyorum. Normal kontrolu 4d yapıyolarmı bılıyormusun bır bılgın varmı acaba cewp verırsen sevınırım🙏
Hazalozan Zeyneb51 doktor çok iyi canım çok ilgili ama doğum yok orda malesef ben bu haftada muane olup sonra dogum yapcagm hastanede devam edicem 35 deyim
Hazalozan Hatice-ert normalde sehir hastanesiydi bu olaylardan önce ama suan a life hospital da yapcm 90 tl muayene ücreti
Hazalozan Fatma-cnr06 Fatma-cnr06 a life mı başak mı canım ? Başakta yapmıyolar normal ultrason bakıyolar