Zhrnz merhaba, neye göre açıklığa bakıyoöar yada sunı verıyolar. Mesela konuyu açan kişi 37 haftalıkmış acıklıgını aşağıdan muayene etmeden anlayabiliyor mu doktor? Birde ben 33 haftalık hamileyim, 38 dolunca doğurmak istiyorum bu virüsten dolayı. Benım isteğimle doktor 38+2 de gel sabah suni sancı verelim alalım der mi diyebilir mi ve derse bu şekilde normal doğum yapma şansım var mı?