Gunesinponcikannesi Kantasbusraa amin Allahım her birimizi ve bebeklerimizi korusun inşallah. 🙏🏼 travazol kullanabilirsin evet doktor tavsiyesi ile aldım dün başladım kullanmaya o içtiğin sirkeli suyu özel bölgeni temizlemekte kullanabilirsin içeriye temas etmeyecek şekilde pamuğa döküp silebilirsin oda çok faydalı
Kantasbusraa Gunesinponcikannesi evet önceden onuda yapıyordum oda rahatlatıyor ama biraz yakıyor . Çok şükür bugün iyiyim ama 👍🏼
Hvn Kantasbusraa bende 4+4 üm benim de aynı kasık agrılarım var ama normalmiş bu dönemde saglik ocağında 2 kez kan verdim bthc de güzel yükselme oldu doktora 7. Hafta da gitmeyi düşünüyorum hem kese hem kalp atışını duyarım malum ortalık tehlike o yüzden insan tedirgin oluyor
Hvn Kantasbusraa ya bende az önce kanama oldu acaba bu yerleşme kanaması mı ki sizlerde de oldu mu acaba
Kantasbusraa Hvn benim 28. Günümde çok hafif pembe bi akıntım oldu anlık ama başka olmadı canım hatta adet olucam sanmıştım meğer hamileymişim. Kanama önemli olabilir bence tedbirlerini alıp bi doktora git en azından için rahatlar
Deriko24 Kizlar aranizda 5.haftadan sonra gögus hassasiyeti mide yanmasi bir anda kesilen oldu mu acaba
Kantasbusraa Deriko24 ben 5+1 deyim şuan ilk zamanlara göre gögüs hassasiyetim ve kasık ağrılarım daha hafifledi ama bel ağrım ve baş ağrım başladı sanki bence normaldir canım vücudun hormonlara alışmıştır belkide
minikmucizem1_ Mnlgokalp canım aynı durumdayız yaşadıklarını yaşıyorum ve hastaneye gidemedim 7+2 bende
Kantasbusraa Mervenur_kcbs Mervenur_kcbs bebek kalp atışını duymak için 7+4 ü beklemek mi gerekiyor yoksa sizin kontrol tarihiniz mi o zamandı?
Kantasbusraa Nurdaaann Yaa 😔Rabbim hayırlısını versin inşallah bekle bakalım biraz daha belki geç döllenme falan olmuştur dikkat et yinede sen kendine. Rabbim istediğiniz zaman nasip etsin hayırlısıyla inşallah
Mervenur_kcbs Kantasbusraa ben 5+4 te gittim gözükmedi doktor 10-15 gün sonra gel dedi genelde 7. Haftalarda duyuyor herkes etken duyanda var ama duyamayabiliniyor tavsiyem benim gibi 7. Haftanda git derim
Esinti Ben de evde test yaptım hesaplarıma göre 6+3 ama İstanbuldayım korkudan gidemiyorum hastaneye :(
Kantasbusraa Esinti bende korkudan gidemiyorum gerçekten gitmişken kalp atışını duyuyum rahatlayayım gerekmedikçede bir daha gitmeyeyim diye düşünüyorum. İstanbulda hangi hastaneleri önerebilirsiniz yada doktoru ? Varmı bildiğiniz duydugunuz?