Burcu3509 Minik-mucizem123 Canım bende bugün gittim. 32+2 2260 gr bizimki uzun boylu olduğu için gayet iyi dedi. Nst bağladı. Sancı çıkmadı. Bekliycez ddi. 1 ay sonraya attı. Ama kasılma sancı olursa hemen gel ddi.
Minik-mucizem123 Burcu3509 oh çok şükür canım çok sevindim 😍 bende iki hafta sonra nst ye baslayacam insallah sancı çıkmaz bende de 🤲 sağ Salim atlatırız insallah son haftaları 🌸🌸
Mucize34 anneyim_ bende 33+4 um bendede karnıma kramp giriyor ve kramp giren yer sertlesiyor öyle dayanılmaz oluyor ki o kramp . Her zaman olmuyor ama 2 günde bı falan