Burcu3509 canım gittim Bugun doktora. Kasılmalar başlamış dedi. Bebekte doğum pozisyonu almış artık yalancı sancıların başlar normal dedi. 2 hafta sonra da nst ye başlıyoruz dedi. Suan 31 haftalığım 33 te nst ye başlamış olacağız insallah. Ama kasılma normalmiş yanş benim bebeğimin pozisyonu falan normaldi bi sıkıntı olmadığı için kasılmalar normal dedi 🌸🌸