Gizalp ben de kullanıyorum kontrol için hastaneye gidemedim ama aile hekimimde kan tahlilimi yaptırdım. Siz de hastane yerine aile hekimine gidebilirsiniz sabah erken saatte gidip kimse yokken kanımı verdim öğleden sonra da telefonla sonucumu öğrendim. Zaten olması gereken değerler belli sorun yoksa kullanmaya devam edersiniz. Kadın doğum doktorum bebek büyüdükçe değerlerin değişebilir tsh kontrolünü ihmal etme dedi.