Yasemin00 Pericamci Efrin sare ,ılgın, ,buglem ,öykü , betül,ayşin,zülal ,zümra ,serra ,deren ,beril ,aybüke 😊
Ebrubyzt Benimde 4.5 ay sonra bir kızım olucak. Biraz erken ama ismi belirledik Zeynep Ela olucak insallah 😊🙏
busracelik3011 Bizde Melis ismine karar verdik 😊 Ama aklımızda şunlar da vardı; Zeynep Irmak Hüma Melike Melek Nisa İlknur Asel Ravza
Pericamci busracelik3011 bende zeynep ismini düşünüyordum fakat en yakın arkadaşımla beraber hamile olunca o benden önce davrandı 🥰😅
ffatmaa Syh42 canım çok değişik ama eski Türklerde anlamı Tanrı,yaratıcı demek. Edebiyat öğretmeniyim okuduğumuz metinlerde hep geçiyordu. Anlamı sıkıntı olmaz mı ?
Furelcag Pericamci 17+5 haftalık hamileyim. Kızım olacak inşallah🙏🏻 İsminide Hüma koyacağız Allah nasip kısmet ederse 🥰🙏🏻