Merhaba arkadaşlar, 28 haftalık hamileyim. Son birkaç kontrolümde doktor karnımda şu oraninin fazla.oldugunu tatliyi kesmezsem erken doğum riski olduğunu ve doğum pozisyonu olarak çocuğu zorlayacagimi söyledi. Açıkçası arada bir yediğim tatlının ya da beşten sonra yediğim meyvenin bu kadar etksii olacağını düşünmemiştim iki gündür kafayı yercesine bunu düşünüyorum. Erken doğum riski, korona belası derken ev karantinasini kendime dar ettim. Şu an aşırı derecede dikkat ediyorum benim merak ettiğim bu durumu yasayan sonrasında düzelen hamile arkadaşlar var mı? Bu arada çocukta herhangi bir sıkıntı yok detaylı ultrasonda da bir problem çıkmadı hamd olsun.