Merhaba kızlar tecrübesi olanlara sorum olacak en son 4 şubatta adet gördüm 11 şunatta hsg çektirdim Mart’ta adetim 14 gün gecikince kan tahlili yaptırdım negatif çıktı doktor muayene etti gebelik yok dedi adet söktürücü verdi gönderdi tarlusal onu da kullandım hala adet olmadım yarın ikinci adet tarihim gelmiş oluyor bu şekilde başına gelen varmı gebeliğini çok geç öğrenen yani gebelik oldugunu düşünmüyorum ama adet de olmadım kafam çok karışık yardımcı olursanız sevinirim