Aysuhlil Canım hamileliğin ilk haftaları troid falan bütün hormonlarına bakılıyor emin ol ondan değildir ☺️ Ben sürekli tıkanıyor boğuluyor gibi oluyordum . Kalp atışım hızlanıyordu bebeğin alanı daralıyor ve artık çok fazla yer kaplıyor düşünsene küçücük rahim bile karpuz kadar büyüyor içinde ve bütün iç organların sıkışıyor bunlar olurken bu belirtileri yaşaman çok normal ☺️ Ben sürekli hastanedeydim her hafta kendi doktoruma 2 günde bir de acile giderdim ama hep boşuna telaşlanmışım. Benim bebeğim sanki kasıklarımda gibiydi her an elimi atsam elime gelecek sanıyordum 😅sonra su gibi akıntım oluyordu sürekli suyum geldi sanıyordum ama hep boşuna korkmuşum özellikle son haftalar ya bişey olduysa diye endişeleniyordum ☺️ Ama günde 15 kez hareketlerini hissettiğin sürece hiç korkma Allah koruyor