Ezogoksun Merhaba kızlar İstanbulda özel bir hastanede tüp bebek koordinatörüyüm. Bu süreçte malesef kliniğimiz bir süre hasta almayacak isterseniz sizlerin merak ettiklerini cevaplayabilirim.
Merve6475 Ezogoksun bende tüp bebekle hamileyim üstte kalsın diye yazıyorum canım rabbim herkese hayırlı saglıklı bebisler nasip etsin inşallah 🥰
Rumeysaaa Ezogoksun ayy bu cokk iyi oldu😊 transferimin 4. Gunundeyımmm tabiki birçok seyı merak edıyorm😍
Eliff-61 Ezogoksun ben bilgi almak istiyorum şuan 1 yıldır gebe kalamıyorum tüp bebek çaremiz olduğunda görüşmeler de ne oluyor bilmediğim için soruyorum
FERAH45 Ezogoksun merhaba merak ettiğim bir soru soracağım size cevaplarsanız çok sevinirim:) tüp bebekle hamileyim ben 15+2 olduk çok şükür. Tüp bebek tedavisiyle hamile kalan anne adaylarına doktorlar neden normal Doğum önermiyor ?
Ezogoksun Merve6475 bende hamileyim bu arada allah bebişlerimizi sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Ezogoksun Eliff-61 şuan merkezler hastaları durdurdu ama birçok doktor görüşmelere online devam ediyor görüntülü görüşme yapıyor bu şekilde görüşme sağlayarak bu süreç bittiğinde direk tedavi başlama şansı yakalayabilirsiniz
Merve6475 FERAH45 canım bende tüp bebekle hamileyim riske atmak istemiyolarmıs kıymetli gebelik diye ama her doktor tabi böyle düşünmüyo gebelerde korktuguna sezaryan oluyolar
Ezogoksun FERAH45 aslında normal doğum yapılmasında bir sakınca yok ana rahmine düştükten sorna normal bir gebelikten farkı yok ama tüp bebekler bizim kıymetli bebeklerimiz o yüzden kontrollü bir zamanda gelmelerini tercih ediyoruz😊
Uzm-Nurse Ezogoksun evet bizi bilgilendirir misiniz lütfen . Ne zaman başvurmalıyız tüp bebeğe.? Başvurunca süreç nasıl ilerliyor
Ezogoksun Uzm-Nurse adetin 2.veya 3. Günü tedaviye başlanıyor ve tedavi ortalama 17 gün kadar sürüyor 17 gün üçinde toplam 5 kez hastaneye gelmeniz gerekiyor 3 kez muayene 1 kez yumurta toplama işlemi ve 1 kez embriyo transferi
Rumeysaaa Ezogoksun tutunması için önerdiğiniz birsey varmı. Çok istıyorm bu gebelıgı 5 yıldır olmuyor ikinci denememız. Tutsa bır belırtı olurmu acaba ikinci gün adet olucakmıs gıbı karnım agrıdı bu bır belırtı olabılırmı sizce??
Angels21 Ezogoksun transferimin 9. Günü kan testini 12. Gün değilde daha erken yaptırsam olur mu 3. Gün embriyosu birde