misbebek ziya cetin alanında iyi bir doktor ama muayenehanesi devlet hastanesi gibi çok kalabalık öyle olunca rahat rahat soru soramiyorsun insanlar beklediği için ister istemez rahatsız hissediyorsun kendini ben ilk muaynemde ona gittim iyi bir doktor ama başı çok kalabalık o yüzden tercih etmedim