Merhaba güzel anneler ben Allah’ın ıznı ile gün sayılıyorum artık son 7-8 günümüz var 🤰🏻 Hamileyken zaman geçmez ama yavrunu kucağına aldığında nasıl buyudu anlayamazsın diyor herkez 😳 bende şimdiden en önemli olan 6.aydan sonra kullanacağımız mama markalarını araştırıyorum 📚
Deneyımlı olan ve bu konuda bılgılı anneler bana yardımcı olabılır mı acaba
6.ayda ne ıle baslamalıyım 🤗