Benim şekerim biraz yüksek çıktı beslenmeyi düzenleyerek kontrol altına aldık.ilaca gerek kalmadı şimdilik. Açlık 90 nı,öğle yemeğinden sonra bir saat sonra 140 I,akşam yemeğinden 2saat sonra ise 120 i geçmemeli.sizinki gayet güzel.çok aralıklı beslenirsek ellerde titreme oluyor.