yildiray_beyza0804 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim aşırı baş dönmelerim ve baygınlıklarim oluyor kendimi çok tok hissediyorm ve hiç bise yiyemiyorm bunlar normal mi
saramomy yildiray_beyza0804 bende de oluyordu aynısı çubuk krakerle geçiriyordum tüm günlerimi açlıktan oluyor çoğu şey ama sen tok hissettiğin için anlayamıyorsun sürekli tuzlu atıştırmalıklar yemeni öneririm mutlaka yemek yemeye çalış tok hissetsen bile
yildiray_beyza0804 tuzlu havuctan başka bise yiyemiyorm bende çok ağır geciyo baygınlıkta olunca korktum saramomy
saramomy yildiray_beyza0804 bende baygınlık yoktu ama bayılma hissi gibi halsizlik ve gözlerim çok kararıyordu başım dönüyordu sağlık ocağındaki eve yemek yiyemediğin için demişti
saramomy yildiray_beyza0804 benim şuan geçti 10+4 teyim aksine midem kazınıyor her şey geçti vücut kendini gebeliğe alıştırıyor bende 9 haftadan sonra geçti umarım seninde geçer bir an önce🌸