Nuryldrm Kızlar 40 hafta oldum daha doğuramadım suyum gelmedi sancimda yok ama bebek kendini toplaması kasılması baskı yapması doğum belirtisi olabilir mi acaba🤔
hunilimom Nuryldrm düzeni önemli canım illa suyun gelicek diye birsey yok önemli olan sancı ve sıklığı
Nuryldrm mervik21 aynen bende ya 40 hafta oldum hala doğmadı sancım yok suyunda gelmedi yarın gidicem çok korkuyorum yatişim yapılır mı acaba