Miray5 17 haftalık hamileyim sağlık ocağından Aradılar ne yapacaklar bilgisi olan var mı ? Birde kasıklarım hafif kalp atar gibi atıyor Ama acaba gaz mı diye bilemiyorum Bebeğin ilk hareketleri ne zaman başlar nasıl olur bilgisi olan var mı
saramomy Miray5 normalde genel izlenceler veya tetanoz aşısı dışında çağırmıyorlar ama arayı öğren istersen
Prensesannesii1 Tahlil ve aşı için aramışlardır canım,ben ilk bebeğimin hareketini 18+1 de hissettim o da pıt pıt şeklinde 😊😊
Ebe4343 Ben aile hekimliğinde ebe olarak çalışıyorum canm yakın zamanda tahlilin yoksa tahlilde istenir
BadeYaman Miray5 hıçkırıktır o bebekler emme refleksi için anne karnında hıçkırmaya başlıyorlarmış bana da oluyor