Oktay Kızlar 31. Haftaya yeni girdim doktor 2 hafta sonra gel nst bakalım dedi , sizler kaçıncı hafta da nst girdiniz ?
fdmozcmn Oktay bn 37. Haftamda bağlandım ilk olarak canm. Snradında her hafta şu an 38+5 deyim cuma günü 3. Kez bağlanıcam yne inşallah
Esmaal Zeynepmom evet 2 hafta sonra tekrar gel dedi.inşallah bu pazartesi gidicem.bunfan sonra her gidişimdr nst ye gircem
firdevs Oktay ben ilk az hareket ediyor diye 27. haftada iki kere girdim canım sonuçları iyi çıktı bakalım bir daha ne zaman gircem