Muzikk 24 haftalık hamileyım 25 e az kaldı,bugün üç kere çıktım büyük tuvalete,acaba normal mi?iki gündür yapamıyordum,karnım ağırdı ve yaptım üç kere korkmama gerek yok değil mi? Benim gibi olan var mı acaba??
Muzikk demet35 normalde kabızlık yaşıyorum ben de ama çok tuvalete cıkınca kanamam olmustu ondan korkuyorum sanırım Allah korusun bır daha olmaz ıns tabi güzel ama bılemedım faZlası normal gelmıyor bana 🤨
demet35 Muzikk belli dönemde oluyor ben ilk 3 ay çok kötü olmuştum sonrasında emin ol o karnınızdaki bıdık o kadar akıllı ki o kendine yer açmak için seni yolluyor:)) normal normal sıkma canını ha eğer tekrar yaşarsan dubalac şurup kullan bebişe zararı yok :)