Ben öneriler üzerine 2 paket depend aldım, ne olur ne olmaz diye cırt cırtlı hasta bezi de aldım 1 paket. Normal doğum sırasında açılmayı vs kontrol etmek için cırt cırtlı bez kullanmanızı istiyorlarmış gebe okulundaki ebe arkadaş her ikisinden edinmenizi tavsiye ederim demişti. Çoğu hastane hasta bezi veriyor fakat benim gibi şansa bırakmak istemessen 1 paket alabilirsin 😊