Merhaba anneler 27+3 günlük gebeyim dün kan idrar tahlili yaptırdım sonuçlarım baya düşük çıktı. Yememe içmeme çok dikkat ederim hep sağlıklı şeyler tüketmeye çalışırım neden düşük çıktı anlamadım. Doktorum feramat kan ilacını vermişti sabahları aç karnına içiyorum Duyumlarıma göre kan ilacı akşam yatmadan içilirse daha çok işe yararmış aynı durumu yaşayan varmı ?