Bende bel fıtığı olduğu için doktorum normal doğumun çok riskli olduğunu söyledi. Ama sezaryan olursa belden yapılacak olan iğne fıtıklı olan bölgeye denk gelirse sezaryanın da riskli olduğunu anlattı. Galiba en iyisi genel anestezi ile belden iğne yapılmadan komple bayıltılarak yapılan doğum olacak. Sizden fikir almak istedim bu konuda