Smskr0000 Merhaba kızlar 6+6 olduk iki üç gündür midem çok kötü kusmuyorum ama bulanıyor gibi yemek yiyemiyorum canım istemiyor midemden dolayı ne yapabilirim 😞
buseyusuf27 Smskr0000 bencede primal al bende 6+5 ne yersem cıkartıyordum cok kotuydum ılacı kullanıyorum gece yatmadan once butun gun rahatım artık yemek yiyebılıyorum cok skur tavsıye ederm şiddetle
Gunsss Benimde öyleydi hiç kusmadım ama içim baygın baygındı hep, kusmam olmadığı için ilaç kullanmadım iki hafta içinde geçti