rose90 her gün bir çay kaşığı poleni azıcık kaynamış suya koyup eritiyorum. İçine de bal. Doktora sordum, sana faydası olan her şey bebeğine de faydalı. Hele ki polen satın alma değil de doğal ise kullan dedi. Ben de 3.5 aylıkfi hamileyim, ilk günden beri dediğim gibi kullanıyorum. Sende kullan. Enerji veriyor insana. Ben kendimi iyi hissediyorum. 1 çay kaşığı ama unutma.