Sebnemm ben 4. Ayıma girdim en başından beri hep soldaher muayeneye gidişimde solda hiç yerinden kıpırdamıyor tembel ve İnat 😘😘😂😂 daha cinayetimizi bile bilmiyoruz bacaklarını açmıyor o kadar doktorun mücadelesine rağmen doktor bile dedi ki çok inatçı olucakmış 😘😘😊😊