Merhaba kızlar süt kesiği gibi sarıya dönük akıntım var 13 haftalık gebeyim, doktoruma mesaj attım izah ettim daha sonra evde piyelosetyl olduğunu kullanabilirmiyim diye sordum olur dedi. Gebelikte kullanan varmı? Beyaz süt kesiği akıntı enfeksiyon belirtisi mi? İdrar kültür olmuştum ilk hamile olduğumu öğrendiğimde düşük çıktığı için ilaç vermemişti.