Sizlere bir şey sormak istiyorum şuanda 14+1 m ⅔ gündür bebeğim sağ tarafta sert bir şekilde hissediyorm bazen sertlik hissetmiyorum arada rahatsz ediyo beni sizlerde sağda ya da solda bu şelikde sertlik hissediyor musunuz? Biraz tedirgin oldum açıkcası 🙄