Sultan47ibrahim sante plus hastanesinde dogum yapan ve memnun kalan var mı bende orda yapmayı düşünüyorum
Rabiaa59 Sultan47ibrahim ben orda doğum yapmadım ama bebeğim orda yoğun bakımda 😔 kötü bir hastane mi ki acaba ya ? Korktum şimdi. Ben de beklim burda 🤔😓