memurannem İsimli hastane çıkışı alacağım ama isim de kararsızım😅onun dışında hersey tamam😅03 ay 5’li takım 4 tane aldım,03 ay tulum 5tane aldım,03 ay pijama takımı 2 tane aldım, 03 ay zıbın 4 tane aldım çok çabuk büyüyorlar bu kadar yeter diye düşünüyorum. 06 ay tulum 10 tane aldım,06 ay pijama takımı 5 tane aldım ,06 ay salopet 4 tane aldım . Reflü yatagı,babynest seti, nevresim takımı,bornoz seti ,küvet seti,tırnak makas seti,anne bebek çanta, 4tane müslin,10 tane ağız müslini,pazen battanıye, omuz örtüsü, göğüs pedi,lohusa takımı,emzirme sütyeni ve atleti, duru granül sabun , bebek alt temizleme pamuğu, alt değiştirme bezi ve lansinoh göğüs ucu kremi aldım,🙆♀️şampuan,losyon,emzik,biberon ,bebek bezi ve beşik kaldı 🤦♀️