Pnarvrl Merhabalar, ilk hamileliğim 2 ayım kaldı çıkamıyorum bari internetten alayım bir seyler dedim. Sizce gümüş kapaklar gerekli mi? Yani herkesin göğüs uclari yara oluyor mu yoksa dogumdan sonra mi alsam bilemedim. Suan 130 liraya uyguna buldum. Kullananlar cok memnun ama tabi herkesin de yara olmuyormus. Tecrubeli anneler fikrini soylerse memnun olurum 😇
EniseEren Pnarvrl canım ben almadım daha bende 34 haftalığım duruma göre bakıcam şimdilik sadece krem aldım
Aprilsmom Pnarvrl ben aldım, 36 haftalık hamileyim, gunde 2-3saat takıyorum yumuşacık oldu göğüs uçlarım, kullanmadan önce kurumuştu pul pul dökülüyodu, şuan çok memnunum Philips avent koruma kalkanıda almştım ama sanırım ona gerek kalmıcak ☺️
EniseEren Pnarvrl lansinoh aldım kullanan herkes çok memnun temizlemeye de gerek yok dediler ama sen bilirsin bi araştır istersen 🤷🏻♀️
rabnaz6822 Pnarvrl lansinoh bende aldım ve emzirmeden önce temizlemene gerek yok 🤷♀️Ben almıycam görümceminkini kullanıcam🙆♀️Doğumdan önce kullanmıştı
Humi EniseEren ne kdr temizleez desenizde iceriginde nolursa olsun kimyasal var. Yazik bebeginize temizleyin siz yinede
Kubra_s EniseEren dogum yapam arkadaşlarım kullanıyo ve kesinlikle çok memnunlar dogumdan 2-3 hafta önce başladılar kullanmaya bide aventin gögüs kalkanını taktılar
Aysenur822 Vazelin kullanıyorum ben 37+ 5 im hastaneden öyle önerdiler. Kapalı kapaklar yerine hava alanları tercih etsek daha iyiymiş. Şu anda rahatım ama ileride nasıl olur bilmiyorum.
Adimadim Aysenur822 vazelin petrol katkintisi olan bir urun degil mi ne kadar emzirmeden temizlesende yinede kalir bence
Pnarvrl Aprilsmom kapali oldugu icin mantar yapti diyenler de oldu. Size fayda saglamis demekki ama bi de dogum sonrasi bakmak lazim Emziren anneler de yazsa keske :))
Humi Pnarvrl bunu yasamadan bilemezsin ama garanti olsun dersen almani tavsiye ederim. Benim arkadaslarim yakin zamanda kullananlardan hicbiri yara olmadi olanlarda cok hafif gecirdi. Bunun yaninda kremi artik ne emzirme danismani nede doktorlar oneriyorlar. Cunku kuru kalmasi gerekiyormus yaraninki hemen iyilessin. Ben e bebekten silver nurse aldim indirimdeydi bitmediyse bakin derim 145 liraydi
EniseEren Humi ya tabiki temizlenir ben de doğum yapmadım yaşamadım duyduğumu söylüyorum belki emmeyecek bebek bilemeyiz ki o yüzden ben emme ihtiyacı olan şeyleri şimdiden almadım elektrikli pompa göğüs kalkanı ucu vs. Sadece çok yakınlarımın hepsi lansinoh önerdiği için onu aldım kullandıktan sonra görücem 😌
EniseEren Kubra_s bende doğum yapanlara danıştım zaten herkesin farklı sonuçta kimine etki eder kimine etmez 🤷🏻♀️
TAkilicci Pnarvrl tecrübeli değilim kullanmadım henüz fakat baya araştırdım genelde gümüş kapağı alın kreme falan para vermeyin yazmışlar kullananlar bende trendyol dan alacağım 335₺ sanırım xl beden
Bahar1 Pnarvrl ben silverina marka aldim gümüş kapatlari ama daha kullanmadim yara olmasini filan onluyormus alan herkez cok memnun
Kadererbay Pnarvrl kuzum doğum yapalı 4 gun oldu gögüslerım ilk geceden parcalandılar 🤷🏻♀️ Hemen eşime git al dedım 2 gundur takıyırum ve suan cok iyiler gümüş etkisinden mi yoksa akan amne sütü sürekli temas ettıgı için mi kolay iyileşti bilemem ama ben memnunum,