Ackdnz 34+2 olduk bugün kontrole gittim bu zamana kadar hiç Doğum korkusu yoktu ama 2 gündür geceleri uyuyamıyorum o derece bi korku stres sıkıntıdan erkenden doğuracağım diye korkuyorum nst de sancımda çıktı benim gibi olan varmı ?😰😞
mervik21 Ackdnz korkunun ecele faydası yok sakinleşmeye çalış sonuçta orda kalacak hali yok ya elbet çıkacak 😀
Ackdnz mervik21 evde yanlızım ailemde şehir dışında duygusal anlamda çöktüm sanırım birazda ondan Allah yardımcımız olsun😞
mervik21 Ackdnz kiyamam ya ama artık sende anne oluyorsun bebeğini düşün güç kuvvet olur sana rabbim bi avazda kurtarsın insallah