(ESTETİK DİKİŞ)Kızlar 26 gün önce sezeryan oldum dün midem bulandı afedersiniz çıkardım karnımın içinde bi şey attı gibi geldi sanki o an sonra biraz zaman geçti hareket ederken özellikle uzun süre oturunca falan kalkarken (sadece sağ tarafım)acima gibi bişey oluyor acaba içten dikişim falan mı açıldı dıştan birşey yok morarma falan görünmüyor dün gece uyudum sabaha geçer belki diye yine biraz var geçmedi durmayacak bir agrı değil hafif ama geçmişti ağrılarım tekrar niye geldi ki acaba tam iyileşmedimi dikişler var mı başına gelen yada bilgisi olan