Kumsaln_annesi Kızlar bayadır kontrole gidemiyodum bugün gerekli önlemlerimi alıp gittim sonunda 🥰 Yandanda olsa tosbik suratını gördüm 😍 35 cm 1 kilo olmuş Keremim. Sizce nasıl bu arada 26 haftalığız 👶🏼💙 https://imgyukle.com/i/JZch8h
Metehan Kumsaln_annesi maşallah 😍 bizde 25+1 olduk korkudan gidip göremiyorum oğluşumu virüsten dolayi. Şeker testi yaptıniz mi
04052016mh Kumsaln_annesi cumartesi rahatsızlandım gittik doktora bir gece yattım ultrason da baktı ama hiç kilo söylemedi acaba ne kadar olmuştu 25’in içindeydik şimdi 26 olduk
Bernagkgz Maşallah canım allah sağlıklakucağına almayı nasip etsin inşallahh 😌 benimki de sadece yandan gösteriyor kendini 😁
Gulanelis 04052016mh 700 ilâ 750 gram arasında oluyor canm genelde mesela ben 25+1 ken gittim 730 gramdı bugün gittim 28+0 1.250 olmuş bebişim
Kumsaln_annesi Metehan yok bugün doktorumada söyledim gerek duymadığımi oda çok önemsemedi yaptırmalsn gibisinden bisey demedi yani 😊