Bebisaskina Arkadaslar bu haftalarda boylemi oluyo nedir bu ya habire yiyorm. Demin iskender yedm aayiptr soylmesi tekrar yiyesm var . Yandik kglarla
Dua Bebisaskina ben de 12. Haftamdayım ve doymuyorum iki saat geçmeden acıkıyorum ama öğünlerim çok küçük oluyor belki de ondan bi de ekmek yemezsem hiç yememiş gibi oluyorum normalde de baya zayıfım çabuk kilo da almam ama bakalım nolacak 😊
Ayse13 Bebisaskina 12+6 dayız bizde ben hiç iyi beslenemiyorum et balık midemi bulandırıyor ekmek yiyorum doymak için sürekli 🤦♀️ Daha şimdiden 2 kilo aldım 🤢
Aysun2834 Bebisaskina şuan yüzümde gülücükler oluştu yalnız değilmişim bi tencerede yesem doymuş gibi hissetmiyorum ve her öğünde böyle artık bilerek porsiyonlarımıda küçülttüm zaten her türlü doymuyorum kuruyemiş meyve atlatmaya çalışıyorum
Ladess Hahahhah 🙂yanlız değilsiniz ,yiyip yiyip doyamamak be fena bir duyguymuş , 14 hafta 1kilo aldım ama doymuyorum 😂😂😂dondurma ,meyve ,ne gelirse elime yiyorum ama canım istiyor