Benim o haftalarda kanamam oldu. Hemen hastaneye gittim kesenin etrafında var dedi doktorum ve Progesteron verdi. İlacı kullandıktan sonra geçti çok şükür. Yerleşme kanaması olarak geçiyor ama ilk gebelik olduğu için insan tedirgin oluyor 😊 Şimdi 25 haftalığız çok şükür ♥️ Bence sizde bi doktora görünün …