Bernaismet Kızlar 13 haftalık hamıleyım gogus hassaytm yavas yavs gecıo normalmı kı sızlerın nasıl devam edıo mu
[silindi] Bernaismet benim 10 haftalıkken geçti ondan önce çok hassasiyetim vardı sonra birden kesildi daha da ağırmadılar Allah’a şükür 27.haftamdayım
Aysehatun Bernaismet 10 haftalık oldum bende şişlık var ama benimde geçiyor yavaştan ağrın yok dokunduğunda çok ağrımıyor normal hepsi kisiden kisite degusebilir
Deri Bernaismet ben 5 haftaligim ve gündüzleri hasasiyetim yogun ögleden sonra yok oluyor ama neden bilmiyorum insaallah hersey yolundadir bende de🙏🏻
Bernaismet Deri yolundadır canım mide bulantılarıda sabahları cok oluyor oglene kesılıo mesela vucut kendını alıstrıo bence korkulcak bısey yoktr ıcını ferah tut bı zaman doktrna danıs daha cok ferahlarsın
Deri Bernaismet migde bulantim hic yok benim, gögüsde aksam üstü basliyor agrisi gündüzde agrim hic yok