Mervebm60 Merhaba hanımlar 26 yaşındayım geçen hafta hamile oldugumu öğrendim 2 ci bebeğim nasipse şuan 6+0 hiç doktora gidemedim virüsten dolayı sağlık ocağından sadece edinebildigim bilgiler benimle aynı olan anneler varmi ? 😊
zeyzey95 Mervebm60 doktorlar özellikle hamileliğin ilk haftalarında kontrolleri aksatmayın diyor canım. Kalp atışı var mı dış gebelik mi kese var mı vs. Bunları kontrol ettirin diyolar. Ben 6+5 de vajinal ultrason da kalp atışını gördüm. İki hafta sonra gel dedi salı günü tekrar gidicem.
Destkar Mervebm60 Hayırlı olsun☺️ben de son adet tarihime göre 5+4 üm.Kan tahlili verdim ve sanıyorum 1 hafta sonra da kadın doğuma gideceğim
Seddanue Mervebm60 5+1 günlük benimki de ☺️ Doktora gittim folik asit verdi bir hafta on gün sonra tekrar gelmemi söyledi 😊
Mervebm60 zeyzey95 söylediğiniz çok iyi oldu o z man bende en kısa zamanda gidim. Peki size ilaç verdi mi ?
zeyzey95 Mervebm60 folik asit kullanmak gerekiyor her hamileye verilir 12. Haftaya kadar kullanılıyor başlamış olman lazımdı başlamadıysan canım. Bide kan sulandırıcı kullanıyorum ben iki kaybım vardı daha önce o yüzden
Mervebm60 zeyzey95 Bende sağlık ocagindaki ebeye söylemiştim folik asit kullanmak gerekli diye biliyorum dedim kan tahliline baktıktan sonra folik asit kullanmaya gerek yok demişti
Mervebm60 Destkar Destkar teşekkür ederim sizinde gebeliginjz hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucagimiza alabilmeyi nasip etsin 😊 hemen hemen beraberiz bakalım neler bekliyor bizi gerçi ikinci hamileligim ama herşeyi unutmusum 🤭
zeyzey95 Mervebm60 böyle bişey ilk defa duyuyorum test yapmadan bile veriliyor folikasit bana hiç bi test yapılmadı henüz. Doktora gidin bence bir an önce
Seddanue Mervebm60 hayır tam görünmediği için tekrar gelmemizi söyledi şuan randevu alamadığımız için haftaya kaldı gitmemiz