Merhaba
23+2 haftalık hamileyim bebeğimin hakeretlerini hergün hissedemiyorum. 3 gün hissetsem 4 gün hissedemiyorum. Doktora gittim içe doğru dönüktü biraz karnıma bastırdı yine hareket yoktu ama kalp atışları yerindeydi. Konuştuğumda dokunduğumdada tepki yok Benimle aynı haftalarda böyle bir durum yaşayan varmı yada varmıydı kafama takılıyo.