Aylin1506 Arkadaslar merhaba Bugun saat 2 gibi ilk doz tetanoz asisi olacagim Calisiyorum isten cikip gidecegim Yaptiran arkadas var midir ise geri donmemde sakinca oluyor mu eve gidip dinlenmem mi lazim Bir fikrim yok yardimlariniz ricadir
[silindi] Aylin1506 ben okula ya da avm’ye gitmiştim diye hatırlıyorum. Öyle ağrısı sızısı o an olmuyor akşamında hafif sızlıyor kolunuz o kadar. Çok etkileyen bi aşı değil normal günlük yaşantınıza devam ediyorsunuz
Annesinin1tanesi Aylin1506 yaptıralı ikinci gün oldu ve dün ağrımaya başladı kolumu kaldıramıyorum ama ilk gün sadce o anlk ağrı olmuştu canm inş. Senn olmaz 🤗
1987gokce Aylin1506 asidan Sonra buz koyun üzerine ağrısını engellediğini söyledi bana aşı yapan hemşire hanim. Geçmiş olsun şimdiden.
Babyy1 Pazartesi günü yaptirdim ilk gün birşey yoktu dün kol ağrım başladı halsizlik hafif ateş ve baş ağrısı da var 🙁
Hilal1206 Kişiden kişiye değişiyor sanırım cnm ama ben 2 dozundada günlük hayatıma devam ettim hafif bi ağrı oldu vurulduktan sonra oda kolumu sallayarak gezdiğim için duş bile aldım akşamı bi sıkıntı yaşamadım üzerine yatmayın yeterli bence
Ozlemkurttt Aylin1506 ben öle yaptırdım kuzum bisey olmuyor Ağrı sızı akşama doğru etki ediyor ben gayet iyiydim