Aslima evet yemeğe başlamadan 3-5 dakika önce insülin yapıyorum o yüzden çok yükselmiyo tokluk şekerim 🙂 belki de sana vermez çünkü benim doktorum çok böyle bilimsel makalelere falan bağlı biri, konuşurken bile sağlık kitaplarından alıntılarla konuşuyo… 😁 Bazı özeldeki doktorlar yüksek olmasını okadar önemsemiyo bile 🙄😄