Biregeli ben varım 4 hafta once 24 haftalikken öğrendim haftaya tekrar gidicem doktorum kafani takicak bisey yok diye kizdi bana kendi teyzemde jinekolog sen zaten sezeryan olacaksin olumsuz bir durum yok dedi..bebegin hareketleri normal oldugu sürece tedirgin olacak birsey yok rahat olun..