Duyguali kuzum ben 5 gün önce yaptım doğum kayseri sehır hastanedınde işleyişi doğumdan sonra bekleyen herkesı odaya aldılar ama 5-10 dk kadar sonra herkes guttı bı kişi refakatçi kaldı. Ziyaretçi almıyorlar arada eşim geldı oda güç bela gelmiş, eksık getırmeye