Merhaba kızlar 4.ayımdayım neredeyse her hafta baş ağrısı çekiyorum niye böyle oluyor yaşayan varmı?diğer herşeyi çok normal atlattım ama bu baş ağrısı her hafta vuruyor beni 2 gün sürüyor neredeyse ,kontrolüm haftaya olduğu için doktoruma o zaman sorarım diyorum