Haticebasyol43 Minicikkiz bende dogumdan sonra kullanmistim ama koluma vuruyordum karnima vurunsam dayanamazdim heralde kolum bile asiri yaniyoken 😑
ozgeyns Gloria13 ah canım seni en iyi ben anlarım 3 senedir yuzlerce ıgne yedim cok şükür suan hamileyim ama hala kalçadan ve göbekten iğne vuruluyorum hergun 9+5 olduk şükür 🙏
_zehra_ Minicikkiz kuzum bende damar direnci var. Rahime giden damarlardan birinde kan akımı yavaş. Oyuzden mecburum. Önceki hamileligimde tamamen tıkandı ne ağrılar çektim tahmin bile edemezsin. Oyuzden benim kurtaricim iğne, her nekadar canımı yaksada🤗
Minicikkiz _zehra_ hakkında hayırlısı olsun. Ozaman ne diyoruz hemen anne ol insallh göz kapatıp açana denk 😍😊
Minigin-_-annesi Minicikkiz bnm gittigim doktorda artık bu vakalarla çok karşılıyoz onun için bazı durumlarda iğne vermiyoruz artık dedi bende kullanmıyorum ama ilkini kaybedince bunda da başıma gelicek diye korkuyorum içimi ferahlattın saol kuzum 🤗
Minicikkiz Minigin-_-annesi bende ilkini kaybedince korkuyodum . Ama bugün doktor dedi iğneye gerek yok . Çok sevindim valla bende 😊 insallh bu bebislerimizi sağlıcakla kucağımıza aliriz 😍❣️