BegumIscanTunc Merhaba kızlar benim reglim bugünle beraber 4 gün geçikti bende kan testi yaptırdım ve beta sonucun 154.5 sizce normal mi?
mlsmrtgll BegumIscanTunc değerin güzel canım iki gün sonra tekrardan kan ver iki kat artış var mı takip et ☺️
BegumIscanTunc BegumIscanTunc tamam canım inşallah değerim artar bu sefer sorunsuz ilerleriz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻