Suhedaa_ Aysuhlil hiç bir belirtisi yok aslında. Kanımda çıktı 🤦🏻♀️ Yoksa beni rahatsız eden bir durum yoktu
Kerime95 Suhedaa_ merhaba kesinlikle doktora gitmelisin endokronoloji bölümüne ben de hipotiroid vardı ve gebeyken öğrendim doktor sonuca göre ilaç veriyor Bebek için çok önemli özellikle zihinsel gelişimi için.
Suhedaa_ Kerime95 aile hekimim bu konuda biraz rahat sanırım 2 hafta sonra kadın doğuma gidersin diye söyledi daha çok yeni ama ne olursa olsun değerim yüksek çıktı 🤦🏻♀️ Yorumlara bakınca zaman kaybetmeden gitmem gerektiğini anlıyorum
Zeyno_65 Suhedaa_ mutlaka dahiliyeye gidip ilaca baslamalisin ihmal etme. Bende de gebelik tiroidi var. 5 bucuk aydır kullaniyorum ilacı düzenli
Glsm_semih_37 Minikpatiler bende bu ilacı kullanıyorum kırıpta içiyorum biraz yüksekti şuan kullanıyorum sınırda ama devam etmemi söyledi doktor
Aysuhlil Glsm_semih_37 cnm bende iki gün önce kan testi yaptırdım genel hemogram yani sence öyle bişey olsa çıkmazmıydı doktorum bilmezmiydi
Suhedaa_ Aysuhlil söylerdi mutlaka ama içinizde kalmaması için sonuç kağıdınızı inceleyin isterseniz . Tsh ve t4 olarak geçiyor