Betyyy Merhaba canlarımmm benim bu haftalara kadar çok şükür rahat geçti hamileliğim arada bir agrılarım oldu ama onları saymıyorum bile. Şuan 26+3üm geçen haftadan beri otursam bile sırtım ağrıyor doğuma kadar bu böyle gidicekmi
Belmaaa Betyyy aynı durumdayım ama benim belimin solu ağrıyor yürüyemiyorum yatakta dönemiyorum. 28+6yım 27den beri çekiyorum fizik tedaviye gittim ama çare olması verdiği krem
Belmaaa Betyyy doğuma kadar sürecek mi ben de çok merak ediyorum. Bazen doğumdan sonra bile geçecek mi diye şüphe ediyorum 😔 hiçbir şey yapamıyorum