Guneskiz hamile oldugum icin gecen hafta isten kovuldum ne yazik ki. Hamile bir kadin gunde 7,5 saatten fazla calistirilamaz yasal olarak. Ben bu hakkimi hic kullanmadim laf etmesinler diye ama keske kullansaymisim zaten her halukarda kovacaklarmis🙂 bir de doktor kontrolun oldugu zaman maasindan kesemezler. Doktora gittiginde “rutin kontrol” seklinde bir yazi alirsan kesinti yapamazlar yasada bununla alakali kanun var arastirmistim hepsini. Bilgin olsun