Canım doktor bana da 27 haftada erken doğum dedi ciğer geliştirici yaptı bebeği tutmak içinde haftalık iğne verdi şuan 29 uz daha iki hafta önce yaşadım yani aynı durumu bı sıkıntı olmaz diye dua ederek bekliyoruz araştırdığım kadarıyla iğneyle falan 37-38. Haftaya kadar bekleyen bebisler olmuş inşaallah bizim de öyle olur sakin olmaya çalış 🤗